Callejon w Napoli

   To już oficjalne. Jose Callejon przeszedł z Realu Madrid do SSC Napoli. Do wyboru tego klubu skłoniła go osoba trenera w postaci Rafy Beniteza, a także obietnica regularnych występów. W zespole Królewskich musiałby się zadowolić rolą rezerwowego. 
   Piłkarz podpisał 5-letni kontrakt, na mocy którego ma zarabiać 2,5 mln euro rocznie + bonusy.
   26-latek jest wychowankiem klubu z Madrytu. Przez 3 sezony występował w Espanyolu, z którego powrócił do stolicy. W minionym sezonie wystąpił w 40 spotkaniach, z których większość rozpoczynał na ławce rezerwowych. Strzelił 7 goli i zanotował 4 asysty. 
   "Marca" twierdzi, że kosztował Napoli ok 10 mln euro. 
   A oto co miał do powiedzenia sam zainteresowany:
„Chcę wysłać wiadomość do wszystkich madridistas za pomocą tego komunikatu. To nie jest pożegnanie, ale wdzięczność. Chciałbym wyrazić wdzięczność Realowi Madryt za wszystko co mi dał. To dla mnie wiele znaczy i zawsze będzie znaczyło, ponieważ klub bardzo mi pomógł zarówno pod względem sportowym, jak i osobistym. Chciałbym podziękować temu wielkiemu klubowi i kibicom za zrozumienie, wsparcie i uczucie, jakie mi dali. Chciałbym także podziękować wszystkim mediom za zrozumienie i szacunek. W sposób szczególny chciałem podziękować wszystkim osobom, które pracują w Realu Madryt. Prezesowi, pracownikom, trenerom i tym anonimowym osobom, które nie są znane, ale zawsze są obecne w klubie. Na koniec chciałbym zaznaczyć, że 8 lat mojego życia spędziłem w Realu Madryt, co jest i będzie dla mnie niezapomnianym przeżyciem. Z mojej strony, zawsze starałem się dawać z siebie wszystko, aby odwdzięczyć się Realowi Madryt za to wszystko, co otrzymałem od klubu. Za to wszystko bardzo dziękuję”. 

Komentarze