Carvajal nowym zawodnikiem Realu

   Za nami kolejna prezentacja nowego zawodnika w drużynie Królewskich. 21-letni piłkarz będzie występował z numerem 15 na plecach.
"Jesteś przykładem dla piłkarzy w szkółce, że ich marzenia mogą się spełnić. Wniosłeś do klubu swój wysiłek, talent, ciągłe poświęcenie, a teraz jesteś na twoim stadionie."
Nieco ponad 9 lat temu wykonano zdjęcie, które dzisiaj nam towarzyszy na twojej prezentacji. Tamtego 12.5.2004 r. otrzymałeś zaszczyt i przywilej wejścia do historii Realu Madryt na ceremonii wmurowania 1. kamienia pod budowę miasteczka sportowego Realu Madryt. Minęło 9 lat i marzenia tamtego dziecka o noszeniu białej koszulki i grze na Bernabéu stały się rzeczywistością. Tamten chłopak został już wybrany najlepszym prawym obrońcą Bundesligi w poprzednim sezonie.
"Jestem wdzięczny za zaufanie, jakie otrzymywałem przez 10 lat, gdy byłem w szkółce Realu Madryt i za zaufanie, dzięki któremu po roku przerwy mogłem wrócić do tego klubu. Dzięki tej decyzji jestem tutaj z wami i mogę się cieszyć tym stadionem, tą koszulką. Chciałem jeszcze tylko powiedzieć, że w 2002 roku 1. raz ubrałem koszulkę Realu Madryt i walczyłem o marzenie, które dzisiaj się spełniło. Dzisiaj jestem najszczęśliwszą osobą na świecie. Mogę zapewnić, że w każdym meczu będę dawał z siebie wszystko, że będę robić wszystko co najlepsze dla tego klubu i dla tej drużyny. Dziękuję bardzo.”

Komentarze