Raul

"To było wspaniałe, chcę podziękować ludziom, którzy przyszli i pokazali mi swoją miłość."
"Nie mogłem mieć lepszego hołdu, przy pełnym boisku i grając ponownie w koszulce Realu Madryt”.
"Podobało mi się, wielu ludzi w tym uczestniczyło. To, że Jego Wysokość był tutaj, było wielką niespodzianką i to jest powód do dumy, że Król Hiszpanii był tutaj. Będę dozgonnie wdzięczny, to było bardzo wyjątkowe."
"Było wiele miłych gestów w tym meczu. Cristiano dający mi swoją koszulkę, Casillas swoją opaskę... Każdy sprawił, że czułem się mile widziany. Dzięki klubowi, dzięki sztabowi szkoleniowemu, którzy sprawili, że czułem się jednym z nich."
"Przez wiele lat broniłem tej koszulki całym moim sercem i czułem całą sympatię, i czułem się zobowiązany. Nie zmieniłbym niczego, co się stało i okazało się, że warto było czekać i że to jest mój dom."
"Florentino powiedział, że drzwi są dla mnie otwarte. Gdy będę gotowy, by wnieść coś do klubu..."
"Oddałem swoją koszulkę dla przyszłości z cantery, chociaż jest wielu innych zawodników, będą oni walczyć o swoją szansę. Muszą naciskać, ponieważ w Realu Madryt nie ma meczów towarzyskich."
"Iker jest wielkim profesjonalistą i kolegą z drużyny, i doświadcza czegoś nowego, ale z ciężką pracą i wysiłkiem wróci, by pomagać Realowi Madryt osiągać cele."
"Cristiano jest teraźniejszością i przyszłością Realu Madryt i jestem pewny, że będzie nią dalej."
„Oddałem swoją koszulkę dla przyszłości z cantery, chociaż jest wielu innych zawodników, będą oni walczyć o swoją szansę. Muszą naciskać, ponieważ w Realu Madryt nie ma meczów towarzyskich."
powrót Raula

Komentarze