Bale w Realu!!!

   Nareszcie! Futbolowa saga dobiegła końca i Gareth Bale po wielu spekulacjach trafił do Realu Madrid. 
tu na lotnisku
„Żaden zawodnik nie zna swojej ceny. To sprawa pomiędzy Realem Madryt i Tottenhamem. Przyszedłbym tutaj nawet za jednego pensa, by zdobywać tytuły, Ligę Mistrzów i by być lepszym piłkarzem”.
„Było ciężko, ale jestem tutaj. Madryt wiele zrobił, bym mógł przyjść. Rozmawiałem z Giggsem wiele razy, ale nigdy nie chciałem przejść do United lub innego klubu”
„Zawsze śledziłem ligę hiszpańską i pokochałem Real. Zrobiłem zdjęcie w koszulce mając dziewięć lat i goniłem za tym marzeniem. Nie mogę się doczekać, by założyć białą koszulkę”.
„Real Madryt chce wygrywać wszystko, jest największym klubem na świecie i chcemy wszystkie trofea, nie tylko Ligę Mistrzów. Dlatego tutaj przyszedłem”.

Komentarze