Cristiano Ronaldo 2021!

   Wreszcie stało się to, o czym dyskutowano od dawna: Cristiano Ronaldo podpisał z Realem Madrid nowy kontrakt. Będzie on obowiązywał do 30.6.2021, a w chwili jego wygaśnięcia Portugalczyk będzie miał 36 lat. Bardzo więc prawdopodobne, że CR7 zakończy swoją piłkarską karierę właśnie w madryckim klubie. 
Mówi się, że podstawowa pensja Portugalczyka może dobić do 20 mln euro za sezon.

   To już trzecia umowa wiążąca Cristiano Ronaldo z Królewskimi. Pierwszą podpisał w lipcu 2009 roku przechodząc z Manchesteru United. Drugą było odnowienie kontraktu we wrześniu 2013.

    Dotychczas Portugalczyk w barwach Realu strzelił 371 goli w 360 meczach. Dwukrotnie wygrał Ligę Mistrzów, zdobył 2 Superpuchary Europy, Klubowe Mistrzostwa Świata, Mistrzostwo Hiszpanii, Superpuchar Hiszpanii, 2 Copa del Rey, a także został mistrzem Europy z reprezentacją.


 "To oczywiście specjalny moment. Nigdy nie oczekiwałem, że stworzę w najlepszym klubie na świecie taką historię, niezależnie od słów prezesa. Chcę tylko powiedzieć i co jest dla mnie najważniejsze, że futbol nie ma pamięci, ale ty, prezesie, i Real ją macie. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwy. Ludzie wiedzą, co robię i co myślę. Chcę dalej pisać historię, dawać z siebie wszystko co najlepsze dla tej koszulki. Jestem pewny, że przez kolejne 5 lat będę robić to, co robiłem dotychczas, czyli dawać z siebie wszystko co najlepsze, starać się rozgrywać dobre mecze, wygrywać trofea i strzelać gole. To będę robić dalej." - Ronaldo na konferencji po podpisaniu nowej umowy

Komentarze